آراسته، حمیدرضا.(1382). کارآفرینی و آموزش عالی: اصول و موانع، رهیافت، شماره 29، 35-49.
احمدی، علیرضا.(1399). تبیین جایگاه اهداف توسعه پایدار در مبانی اساسی تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با روش انتروپی شانون. فصلنامه علمی تخصصی پژوهش در آموزش مطالعات اجتماعی، 1(3)، 95-112.
پورمند، حسنعلی؛ ذاکرصالحی، غلامرضا؛ افهمی، رضا و کریمی، ساغر.(1399). چالشهای تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، دوره26، شماره 2، 27-51.
جلیلی پیران، مسعود.(1399). ارزیابی کیفیت، برابری و فراگیری آموزش بر توسعه پایدار در استانهای ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آیتاللهالعظمی بروجردی (ره).
دارابی، سلمان.(1393). بررسی مقایسهای میزان کاربست مولفههای برنامهریزی استراتژیک در توسعه پایدار آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.
زارع، سمیه؛ زینلی پور، حسین؛ زارعی، اقبال و محمدی، مهدی.(1396). طرح محتوای برنامه درسی آموزش توسعه پایدار در نظام آموزش عالی ایران. آموزش محیط زیست و توسعه پایدار، 6(2)، 36- 25.
ساقی، سمیرا؛ چلبیانلو، غلامرضا؛ فاضل، امین و محمدی، مهدی(1390)، بررسی رابطة سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی با واسطهگری راهبردهای آگاهی فراشناختی در بین دانشجویان. علوم تربیتی، 4(13)، 79-94.
عدلی، فریبا.(1397). درک مدیران مدارس از ماهیت و کارکرد تخصصی و حرفهای خود، مدیریت مدرسه، دوره6، شماره 2، 19-39.
کرمی، میرحمزه؛ سعید پور، بهمن، سرمدی، محمدرضا و فرجالهی، مهران.(1396)، مقایسه تاثیر آموزش به شیوه تدریس اعضای تیم و بازگویی بر میزان یادگیری و یاددهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ایلام، پژوهش در برنامهریزی درسی، 12(2)، 111-123.
کریمی، ساغر.(1399). بازتدوین شیوه آموزش تحصیلات دانشگاهی رشته صنایع دستی (با رویکرد توسعه پایدار)، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس.
Arrow, K. J. (2020). The Behavioral foundations of economic theory. The Journal of Business. 59(4), S385-S399.
Juhary, A. (2008). Cadets' expectations of their learning environment at theNational Defence University of Malaysia. Journal of Online Learning and Teaching, 4(4), 548-560
Santos., L.A.B., Loureiro., N.A.S., Lima., J.M.M., Silveira., Silva., R.J
Grilo(2019). military higher education teaching and learning
methodologies. Security and Defence Quarterly, 24(2):123–154.
Shen, J.P. and Yenchun, J.W. (2019), Higher education for sustainable development: a systematic review, September. International Journal of Sustainability in Higher Education, 17(5), 633-651.
Sinakou, E., Boeve-de Pauw, J., Goossens, M., & Van Petegem, P. (2018). Academics in the field of Education for Sustainable Development: Their conceptions of sustainable development. Journal of cleaner production, 184, 321-332.
Walter, L, et al. (2019). The role of planning in implementing sustainable development in a higher education context. Journal of Cleaner Production, 235 ,678-687.
Williams, K. G. and Cary, J. (2020). Landscape preferences, ecological quality and biodiversity protection”. Environment and Behavior, 34, 257-274.