]۱[ ابراهیمی، مهدی )1394). بررسی اثرگذاری رهبری تحولآفرین بهواسطه یادگیری سازمانی بر بهبود عملکرد سازمانی، فصلنامه مدیریت و منابع انسانی، شماره 12.
                                                                                                                ]۲[ بخشی، احسان و کلانتری، رضا (1395). بررسی کیفیت زندگی کاری و ارتباط آن با عملکرد شغلی در کارکنان مراکز بهداشتی درمانی، مجلة مهندسی بهداشت حرفهای، دوره 3، شماره 4.
                                                                                                                ]۳[ رشیدزاده، فتح اله(1393). فرماندهی و مدیریت جهادی در اندیشة فرماندهی معظم کل قوا،چاپ اول، جلد دوم. تهران: انتشارات ستاد آجا.
                                                                                                                ]۴[ زارعی متین، حسن (1389). ارایه مدل جامع عوامل مؤثر بر توسعه رفتار شهروندی سازمانی مطالعة موردی: کارکنان شرکت ملی نفت ایران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 7، شماره 1، صص 39 تا 56.
                                                                                                                ]۵[ شعبانینژاد، حسین؛ علیاری، ابوالفضل؛ حسن ابوالقاسم گرجی (1395). رابطة رهبری تحولگرا و عملکرد شغلی کارکنان در بیمارستان فارابی؛ مدیریت سلامت، 19 (65).
                                                                                                                ]۶[ شیری، علی و حامدی، ارکیده (1397). رابطة بین رهبری تحولگرا و عملکرد شغلی کارکنان ادارات دولتی شهرستان نوراباد لرستان، دوماهنامة مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه؛ سال سوم، ش 3، جلد یک.
                                                                                                                ]7[ خورشیدی، عباس (1385). ضرورت و اهمیت فرماندهی و رهبری، فصلنامه مدیریت نظامی، شماره 22.
                                                                                                                ]8[ همتی، خیرالله و درودگر، اسدالله (1383). فرماندهی و مدیریت در تیپ، انتشارات معاونت آموزشی نزاجا.
                                                                                                                ]9[ منطقی، م؛ توکلی، غ.ر؛ نظری، ی و کاملی، ع.ر (1395). نقش میانجیگری تابآوری و توانمندسازی کارکنان در رابطة بین رهبری تحولآفرین و عملکرد نوآورانه، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، سال پنجم، شماره 3.
                                                                                                                ]10[ میرسپاسی، ناصر و نیکناز، حجت (1396). بررسی استراتژیک ارتقا کیفیت زندگی کاری و تأثیر آن بر عملکرد کارکنان (مطالعة موردی: شرکت مهندسی و ساخت نارگان)، دومین همایش بینالمللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه.
                                                                                                                ]11[ میرکمالی، سیدمحمد؛ شاطری، کریم؛ یوزباشی، علیرضا (1392). تبیین نقش رهبری تحولآفرین در گرایش به خلاقیت سازمانی. دوفصلنامه نوآوری و ارزش آفرینی، سال اول، شماره 3.
                                                                                                                ]12[ یوسفیان، نعمتالله (1390). درآمدی بر فقه فرماندهی، مرکز تحقیقات اسلامی، شماره 31.
                                                                                                                [13] Ansari M. (2006). Change management, Tadbir Monthly magazine, 8(189): 19-24.
                                                                                                                [14] Bakhshi, E., Kalantari, R., & Salimi, N. (2017). Assessment of Job Performance and itsDeterminants in Healthcare Workers in Islamabad-e Gharb City based on ACHIVE Model In 2016,Arak Medical University Journal (AMUJ), 2(1): 1-9
                                                                                                                [15] Brockett, A. Z. Rezaee. 2013. Corporate Sustainability: IntegratingPerformance and     Reporting. John Wiley and Sons, Inc.Hoboken, NJ.
                                                                                                                [16] Ducket, H. Macfarlane, E(2015), Emotional intelligence and transformational leadership in retailing. Leadership & Organization Development Journal,24,309-317.
                                                                                                                [17] Farid, T., Iqbal, S., Ma, J., Castro-González, S., Khattak, A., & Khan, M. K. (2119). Employees’ perceptions of CSR, work engagement, and organizational citizenship behavior: The mediating effects of organizational justice. International journal of environmental research and public health, 16(10).
                                                                                                                [18] Manzoor, F., Wei, L., Nurunnabi, M., Subhan, Q. A., Shah, S. I. A., & Fallatah, S. (2019). The impact of transformational leadership on job performance and CSR as mediator in SMEs. Sustainability, 11(2), 436.
                                                                                                                [19] Moriano, J.A, Molero, F. (2011). The influence of transformational leadership and Noe, R.A. Hollenbeck, J. R. Gerhurt, B.Wright, P.M. (2008). Human Resource Management: gaining Competitive advantage. New York: Mc GrawHill.
                                                                                                                 [20] Wallapha, A, saowanee, S, Tang, KN. (2015). Development of leadership soft skills Among Educational Administrators, Procedia-Social and Behavioral Sciences, 186, 331-336.