حسنقلی پور، طهمورث؛ ملایری نوریجانی، عزیزمحمد و باباشاهی، جبار(1394). تاملی بر جنبه انسانی برند: بررسی تاثیر شخصیت برند سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران. نشریه علمی پژوهشی بهبود مدیریت، 9(1)، 94-79.
حمیدیزاده، علی؛ محمدنژاد فدردی، منصوره و باباشاهی، جبار(1395). تأثیر نشانکارفرما بر نگهداشت کارکنان: هویت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی در نقش میانجی. مجله فرآیند مدیریت توسعه، 29(2)، 69-47.
حمیدیان پور، فخریه؛ ضیایی بیده، علیرضا و اردکانی، محمد سعید(1392). ارائه مدلی جهت بررسی پیامدهای ارزش ویژه برند کارفرما با استفاده از رویکرد مدلسازی معادله ساختاری. دو فصلنامة علمی ـ پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، 5(20) 20-1.
خدامی، سهیلا و اصانلو، بهاره (1394). طراحی مدل ایجاد جذابیت کارفرما مبتنی بر ساخت برند متمایز کارفرما. مجله پژوهش های مدیریت منابع انسانی، 5(1)، 60-82.
قلی پور، آرین و برغمدی، قاسم (1394). بررسی تاثیر برندسازی کارفرما بر جذب استعدادها در بانک رفاه. مدیریت فرهنگ سازمانی، 13(1)، 227-201.
محمدنژادفدردی منصوره؛ حمیدی زاده، علی و باباشاهی جبار(1395). تاثیر نشان کارفرما بر نگهداشت کارکنان: هویت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی در نقش میانجی. فرایند مدیریت و توسعه، ۲۹ (۲)، ۴۷-۷۰.
مرادی، بابک؛ جزنی، نسرین؛ عالم تبریز، علی اکبر و هادیزاده، اکرم(1394). ارائه الگوی بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 14(4)، 30-13.
Alniaçik, E. and Alniaçik, Ü. (2012), Identifying dimensions of attractiveness in employer branding effects of age, gender, and current employment status. Social and Behavioral Sciences, 58 , 1336 – 1343
Alshathry, S., Marilyn C. and Goodman, S. (2017) The role of employer brand equity in employee attraction and retention: a unified framework. International Journal of Organizational Analysis, 25(3), doi: 10.1108/ IJOA-05-2016-1025.
Backhaus, K. and Tikoo, S. (2004). Conceptualizing and researching employer branding, Career Development International, 9(5), 501-517.
Bakanauskiene, I., Bendaraviciene, R., Krikstolaitis, R. and Lydeka, Z. (2011). Discovering an employer branding: identifying dimensions of employer’s attractiveness in university. Management of Organizations: Systematic Research, 59, 7-22 .
Barrow, S. and Mosley, R. (2005). The employer brand: Bringing the best of brand management to people at work. New York: John Wiley & Sons.
Berthon, P., Ewing, M. and Hah, L.L. (2005). Captivating company: dimensions of attractiveness in employer branding, International Journal of Advertising, 24(2),151-172.
Buelens, M., Sinding, C. and Waldstrom, A. (2011). Organizational behavior (4th ed.). New York: McGraw-Hill Education.
Cheese, P., Thomas, R.J. and Craig, E. (2007). The talent powered organization: Strategies for globalization. talent management and high performance. London: Kogan Page Limited.
Collins, C.J. and Stevens, C.K. (2002). The relationship between early recruitment-related activities and the application decisions of new labor-market entrants: a brand equity approach to recruitment. Journal of Applied Psychology, 87(6), 1121-233.
Cooper, K. (2008). Attract, develop and retain: Initiatives to sustain a competitive workforce. Spring Hill, Qld: Mining Industry Skills Centre.
Davies, G. (2008). Employer branding and its influence on managers. European Journal of Marketing, 42 (6), 667-681.
Engelund, H. and Buchhave, B. (2009). Employer branding som discipline. Frederiksberg: Samfundslitteratur.
Grunewalder, A. (2007). Employer branding: marketing the company as an attractive employer (seminar review). Norderstedt, Germany: Druck and Bindung.
Heilmann, P., Saarenketo, S., and Liikkanen, K. (2013). Employer branding in power industry. International Journal of Energy Sector Management, 7(2), 283-302.
Kapoor, V. (2010). Employer Branding: A Study of Its Relevance in India. The IUP Journal of Brand Management, 7, 51–75.
Minchington, B. (2010). The employer brand manager’s handbook: Torrensville: Collective Learning.
Moroko, L. and Uncles, M.D. (2008). Characteristics of successful employer brands. Journal of Brand Management, 16(3), 160-175.
Mosley, R.W. (2007). Customer experience, organizational culture and the employer brand. Journal of Brand Management, 15(2), 123-34.
Turban, D.B., Forret, M.L. and Hendrickson, C.L. (1998). Applicant attraction to firms: influences of organization reputation, job and organizational attributes, and recruiter behaviours. Journal of Vocational Behavior, 52, 24-44
Wallace, M., Lings, I., Cameron, R., and Neroli, S. (2014). Attracting and retaining staff: the role of branding and industry image”. R. Harris, and T. Short (eds.). Workforce Development, DOI 10.1007/978-981-4560-58-0_2, 19 © Springer Science + Business Media Singapore.