]۱[ احمدی، مجتبی؛ زارع درخشان، ابوذر؛ همازاده ابیانه، حسین (1389) از تهاجم فرهنگی تا جنگ نرم، چاپ اول، شرکت انتشارات کیهان.
]۲ [اشتیاقی، معصومه؛ علیزاده، توحید؛ کاظمیان، مهرداد (1391)، اینترنت و هویت دینی دانشجویان، مطالعة موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران، مطالعات ملی، ویژهنامه شماره 2، سال سیزدهم: 119- 144.
]۳ [افتخاری، اصغر (1391)، الگوی جنگ روانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران، تهران: دانشگاه امام صادق(ع).
]۴[ افتخاری، اصغر (1390)، برآورد تهدید؛ رویکردی نظامواره، تهران: دانشگاه عالی دفاع ملی.
]۵[ افتخاری، اصغر (1387)، دو چهره قدرت نرم، معنا و مفهوم، قدرت نرم و سرمایة اجتماعی، جلد اول، تهران: دانشگاه امام صادق (ع)، پژوهشکده مطالعات بسیج.
]6[ افتخاری، اصغر (1387)، انقلاب رنگی، طراحی چهارچوب تحلیلی در انقلاب رنگی و جمهوری اسلامی ایران، تهران: پژوهشکده مطالعات راهبردی.
]7[ افتخاری، اصغر (1391)، مفهوم و جایگاه جنگ نرم در گفتمان انقلاب اسلامی (بر اساس اصول قرآن کریم)، پژوهشنامه انقلاب اسلامی، سال اول، شماره 2: 27-1.
]8[ برزگر، ابراهیم و لعل علیزاده، محسن (1390)، جنگ نرم، بازیهای رایانههای اسلامستیز و پدافند غیرعامل، فصلنامة مطالعات قدرت نرم، دوره1، شماره1، صص 93-117.
]9[ بیگی، مهدی (1389)؛ قدرت نرم، با مقدمه دکتر محمدباقر خرمشاد، چاپ دوم؛ اردیبهشت 1389، چاپ سوم: شهریور 1389، انتشارات دانشگاه امام صادق (ع).
]11[ تقیزاده، حمید (1390)، جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، فصلنامه علمی- تخصصی عملیات روانی؛ سال هشتم ؛ ش 29: 116-93.
]12[ جمعی از مؤلفان (1390) دانستنیهای سیاسی ویژة جنگ نرم، معاونت سیاسی، ویژه کارکنان ناجا، انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا.
]13[ حسینی، حسین(1389) جنگ نرم: از تهدید تا پاسخ، فصلنامه علمی- تخصصی عملیات روانی، سال هفتم، ش 26، تابستان 89: 62-33.
]14[ دادگران، محمد (1382)، افکار عمومی و معیار سنجی آن، تهران: مروارید.
]15[ رنجبران، داود (1388) جنگ نرم، چاپ ششم، تهران: ساحل اندیشه.
]16[ رهنورد، فرجاله؛ رادمنش، ایران، (1382)، تصمیمگیری مشارکتی و تعهد سازمانی، دانش مدیریت، شماره 62، صص 14-1.
]17[ سلطانی، محمد؛ هاشمی، شهناز (1382)، پوشش خبری، تهران، انتشارات سیمای شرق.
]18[ سورین، ورنر؛ تانکارد، جیمز (1384)، نظریههای محورهای ارتباطات، (چاپ دوم)، ترجمه دکتر علیرضا دهقان، تهران، انتشارات دانشگاه تهران.
]19[ شیرازی، محمد (1376)، جنگ روانی و تبلیغات، مفاهیم و کارکردها، تهران، انتشارات نمایندگی ولیفقیه در سپاه.
]20[ شریفیراد، مریم (1390)، بررسی میزان آشنایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با جنگ نرم و راههای مقابله با آن، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تبریز.
]21[ شهیدینیا، سید امین (1372)، نقش تبلیغات در زمینههای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، نشریه پیام پتروشیمی، شماره 5.
]22[ غلامحسینی، اسماعیل و اسماعیلی، احمدرضا (1390)، بررسی تأثیر تعهد سازمانی بر نگهداشت نیروی انسانی، فصلنامه منابع انسانی ناجا، سال ششم، شماره 23، صص 1-21
]23[ قدسی، امیر(1390)، نقش رسانه ملی در ایجاد قدرت نرم و مقابله با جنگ نرم (با تأکید بر بازتولید سرمایه اجتماعی)، مطالعات راهبردی، سال چهاردهم، بهار 1390 شماره 1، پیاپی 51.
]24[ قربانزاده سوار، قرانعلی و ناطقی، هاشم (1390)؛ جنگ نرم و جمهوری اسلامی؛ فصلنامه علمی- تخصصی عملیات روانی؛ سال هشتم؛ ش 31: 146- 129.
]25[ گاردنر، جرج (1383)، جنگ روانی و تبلیغات، تهران: معاونت فرهنگی ستاد مشرک سپاه.
]26[ گرانمایهپور، علی (1390)، بررسی نقش رسانهها در شکلگیری انقلابهای رنگی، مطالعات راهبردی، سال چهاردهم، بهار 1390 شماره 1، پیاپی 51.
]27[ ماهپیشانیان، مهسا (1386)، راهکارهای آمریکا برای جنگ نرم با جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه علمی- تخصصی عملیات روانی، سال 5، ش 18، صص 49- 72.
]28[ متفکر، حسین (1385)؛ جنگ روانی؛ چاپ سوم؛ تهران: بهار.
]29[ محبیان، امیر (1387)، دیدگاههای نظری پدافند غیرعامل، گردآوری دکتر محسن فردرو، انتشارات امیدوار.
]30[ محمدی نجم، سید حسین (1388)؛ نقش رسانههای جدید در شکلگیری افکار عمومی- بررسی موردی حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری خرداد 1388؛ فصلنامه علمی- تخصصی عملیات روانی؛ سال ششم؛ ش 24: 108-96.
]31[ محمود مولایی کرمانی، بتول؛ عباسزاده، محمد (1390)، مطالعه جامعهشناختی رسانههای جمعی بهمثابه ابزاری در قدرت نرم (با تأکید بر انقلاب اسلامی)، مطالعات راهبردی، سال چهاردهم، شماره 1 بهار، پیاپی 51.
]32[ مرادی، حجت الله (1388)؛ کاربرد فنون تبلیغات در جنگ نرم؛ فصلنامه علمی- تخصصی عملیات روانی؛ ش 23: 96-75.
]33[ مجیدی، عبدالله (1376)، بررسی تأثیر جابجایی بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت، دانشگاه تربیت مدرس.
[34] Biggs. David; Swailes. Stephen, (2006), “Relations, commitment and satisfaction in agency workers and permanent workers”, Employee Relations Vol. 28 No. 2, Pp. 130-143.
[35] Friday, E. O., & Sunday, M. (2019). Talent Management and Workers’ Commitment. SEISENSE Journal of Management, 2(3), 1-15.
[36] Jacques, Ellul (1965); propaganda: the formation of means attitudes (New York), pp. 256-557.
[37] Kanisin. Overton Githa, (2008), “Requesting a Commitment to Change: Conditions That Produce Behavioral or Attitudinal Commitment”, Journal of Continuing Education In The Health Professions, 28(2), Pp.: 60–66.
[38] Mowday, R. T., Steers, R. M., & Porter, L. W. (1979). The Measurement of Organizational Commitment. Journal of Vocational Behavior, 14, 224-247. http://dx.doi.org/10.1016/0001-8791 (79)90072-1.
[39] Porter, L., Steers, R., Nowday, R., & Bulian, P. (1974). Organizational commitment, job satisfaction, and turnover among psychiatric technicians. Journal of Applied Psychology, 76, 603-609.
[40] Rego, A & Cunha, M. (2008). Workplace spirituality and organizational commitment: an empirical study. Journal of Organizational Change Management, 21(1), 1-29.
[41] Tang, Y., Shao, Y. F., & Chen, Y. J. (2019). Assessing the mediation mechanism of job satisfaction and organizational commitment on innovative behavior: The perspective of psychological capital. Frontiers in Psychology, 10, 2699.
[42] Tang, W. G., & Vandenberghe, C. (2019, July). Affective Organizational Commitment and Proactive Behavior. In Academy of Management Proceedings (Vol. 2019, No. 1, p. 12293). Briarcliff Manor, NY 10510: Academy of Management.