آغاز، عسل و هاشمی، امین. (1391). بررسی تجربی مدل بسط یافته هویت سازمانی با توجه به ویژگیهای شخصیتی کارکنان. چشم انداز مدیریت دولتی، 3(4)، 87-106.
آقایی، نجف و مرادی, عرفان. (1396). تعیین روابط علی فرهنگ و سکوت سازمانی: نقش میانجی هویت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز. مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 4(1)، 31-40.
اللهیاری، محبوبه؛ حمیدی، مهرزاد؛ همتی نژاد، مهرعلی و اللهیاری، فاطمـه. (1390). رابطـه هویـت سـازمانی و عوامـل اجتمـاعی ـ جمعیتشناختی با رفتار شهروندی سازمانی در ورزش. پژوهش در علوم ورزشی، 3(9)، 95-112.
تقیزاده، هوشنگ و سلطانی ، غلامرضا. (1394). نقش هویتیابی و باورهای اخلاقی کارکنان در نتایج عملکردی رهبـری اخلاقی. اخلاق در علوم و فناوری، 10(4)، 97-106.
رحمان سرشت، حسین؛ مولائی، سوران (1396). اثر منبع کنترل و جامعهپذیری بر هویتیابی سـازمانی در کارکنـان سـازمانهـای نظامی. منابع انسانی ناجا، 8(49)، .9-34.
رستگار و همکاران. (1391). بررسی نقش رهبری معنوی در هویتیابی سازمانی. پژوهشهای مدیریت عمومی5(16)، 39-63.
کریمینیا، رضا؛ سیدحسین، سلیمی و امینی، علی. (1389). رابطه سبک رهبری بـا فرهنـگ سـازمان و تعهـد سـازمانی در نیروهـای نظامی. طب نظامی، 12(2)، 65-70.
لطفی جلال آبادی، مصطفی؛ موغلی، علیرضا؛ فیضـی، طـاهره؛ امیرخـانی، امیرحسـین. (1394). بررسـی تـأثیر رهبـری اصـیل بـر هویتیابی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان یکی از واحدهای صنعتی دفاعی کشور). مدیریت نظامی، 15(58)، 24-42.
محمدزاده، زهرا؛ رحمان سرشت، حسین و کوشازاده، سیدعلی. (1392). اثر اعتماد شناختی و عاطفی به رهبر بر هویت سازمانی: نقش میانجی اعتماد به سازمان. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 4(15)، 1-20.
موغلی، علیرضا؛ فیضی، طاهره؛ امیرخانی، امیرحسین؛ لطفی جلال آبـادی، مصـطفی. (1392). طراحـی و تبیـین مـدل هویـتیـابی سازمانی (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور). فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، 2(1)، 119-133.
نوری، زهرا. (1396). بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی، تعهد کارکنان و هویتیابی کارکنان از بانـک (مطالعـه مـوردی بانک سپه استان گلستان)، پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، وزارت علـوم، تحقیقـات و فناوری، مؤسسه آموزش عالی شرق گلستا
وحیدی، علیاکبر؛ برزگر، مجید و احمدی، عباداله. (1390). نقش واسطهگری امنیت شغلی در رابطه بین هویتسازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 8(2)، 85-104.
هیکلی، علی. (1395). تأثیر مدیریت هویت سازمانی بر جذابیت هویت و رضایت شغلی (موردمطالعـه: بانـک کشـاورزی). پایـاننامـه کارشناسی ارشد مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه تبریز.
Barika, Eliyana, A., Hamidah, Buchdadi, A. D., & Lakspakarti, R. Z. (2020). The effect of transformational leadership on employee creative self efficacy with creative role identity as a mediation variables. Systematic Reviews in Pharamacy,11(9), 788-797.
Broberg, P., Umans, T., Skog, P., Theodorsson, E. (2018). Auditors’ professional and organizational identities and commercialization in audit firms. Accounting, Auditing & Accountability Journal, 31(2), 374-399.
Cheney, G. (1983). The rhetoric of identification and the study of organizational communication. Quarterly journal of speech, 69,143-158.
Cole, M. and Heike, B. (2006). Organizational Identity Trength, Identification and Commitment and their Relationships to Turnover Intention: Does Organizational Hierarchy Matter?. Journal of Organizational Behavior, 27, 585-605
Deepak, S. (2019). Antecedent and consequences of organizational identification: a study in the tourism sector of Sikkim. Future Business Journal, 5(4), 38-70.
Gkorezis, P., Mylonas, N. and Petridou, E. (2011). The effect of perceived external prestige on Greek public employees’ organizational identification: Gender as a moderator management. Gender in Management: an International Journal, 26(8), 550-560
Guglielmi, D., Panari, Ch. Simbula, S. and Mazzetti, G. (2014). Is it possible to motivate teachers? The role of organizational identification procedia. Social and Behavioral Sciences, 116,1842-1847.
Kalemci Tüzün I. and Çağlar I. (2009). Investigating the Antecedents of Organizational Identification. Doğuş Üniversitesi Dergisi, 10 (2), 284-293.
Kang, D.S., Stewart, J. and Kim, H. (2011). The effects of perceived external prestige, ethical organizational climate, and leader-member exchange (LMX) quality on employees’ commitments and their subsequent attitudes. Personnel Review, 40(6), 761-784.
Puusa, A. (2006). Conducting Research on Organizational Identity. Electronic Journal of Business Ethics and Organization Studies, 11(2), 123- 135.
Riketta, M. (2005). Organizational identification: A meta-analysis. Journal of Vocational Behavior, 66(2), 358-384.
Shahnawaz, F. (2012). Impact of organizational identification on employeeswork commitment. International Journal of Behavioral Social and Movement Sciences, 1(3), 126-132.
Shalini, S. (2020). Linking personal growth initiative and organizational identification to employee engagement: Tetsing the mediating- moderating effects in Indian hotel industry. Journal of Hospitality and Tourism Management, 45, 79-89.
Tang, C. and Naumann, S. E. (2016). The impact of three kinds of identity on research and development employees’ incremental and radical creativity. Thinking Skills and Creativity, 21, 123-131.
Wang, H. J., Demerouti, E. and Le Blanc, P. (2017). Transformational leadership, adaptability, and job crafting: The moderating role of organizational identification. Journal of Vocational Behavior, 100, 185-195.